25/1-10 & Lön. Tackarrr!

Sitter här och:
- Är trött. Dåligt med sömn inatt p.g.a en spyende Isakalack. Idag har han sluppit å hulka, men e fortfarande slö :(
- Behöver duscha. Har inte hunnit komma så långt än, men när badrummet är ledigt ska jag ta mig en skön dusch!
- Dividerar. Ska vi ta med slöhögen bort till Ronja & Niklas för lite käk, eller ska vi låta han kureras helt innan vi drar iväg han? Det lutar åt det senare. Skulle ju va riktigt tölit om hans bakterier smitta ner folket "/ Och om han själv blir sämre igen..
- Är hungrig. Har inte ätit sen min stressiga lunch runt 1. Det ovanför hade ju kunnat löst detta dilemma. Nu får jag helt enkelt vänta in att Totte ska göra något gott :)
- Tipsar om en blogg. Jag blev Veckans Blogg på http://gabriiiella.webblogg.se/ :) Tackar vi för! Så in & kika på hennes söta blogg om diverse :)
- Längtar till helgen. För då kommer ju bästaste Cassis & hennes Alexandra hit. Ska bli massa mysigt!

Ja, så är det. Efter en ryk, snor jag åt mig badrummet.

-Pussor på Världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0