Andra Avenyn

Hajk Hajk!
Va en musig (som Isak skulle sagt) dag hos Jea igår :)

Idag har det varit en bit jobb, en bit slänga barnet från dagis te barntimmarna,  en bit schemakoll på kontoret, en bit snabbhandling och en stor bit Lasagne à la mig. Helt okej om man pusslar ihop det till en helhet.

Hmm, försöker luska ut vad jag ska göra för nytt den här veckan också. Har ingen fantasi eller vidare lust med något direkt. Så jag får se om Åsa svarar på mitt förslag. Himla kärringaktigt, men skit samma ;D

Nu blire lite seg här, i väntan på att Andra Avenyn börjar. Undrar vem som gav sig på Liv..? Haakon kanske kommer tillbaka och är hämndlysten?! Nej, vete fan.. Det spörs.

-Puss på Världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0