Back to Work imöra :/

Jahapp. Då var den sista dagen av ledigheten över. Lite vemodigt är det Back to work imöra igen. Men det blir ju en mjukstart, med få timmar den här veckan & onsdan går ju bort eftersom det är röd dag. Borde nästan be om fler pass, så inte lönen i feb blir urkass. A ja. Det löser sig; sa han som sket i badkaret.

Jag startade dagen med Carro gumman idag. Lite babbel, nostalgiblick i skolkataloger & sånt :) Mys!

Nu har vi precis studsat hem ifrån Ronja och Niklas. Fikade, spela lite & försökte underhålla Isak ;) Han & Niklas satt på loftet och berättade lite sagor, hehe. Skulle haft ett loft här me. Fan va mysigt.
Eller iaf en större lägenhet. Har legat på latsidan med den jakten. Men nu när det är nytt år och allt, så kanske det är dags för en förändring, så jag får väl engagera mig lite mer i det nu.


Niklas, Isak & Ronja här igår.

Nu ska jag kolla upp buss te imöra. Finally blir det hem till söto Emelie, och se hur dom har det i nya lägenheten. Ska försöka komma i säng i rimlig tid ikväll me, får la se va bra det går ;)

-Pusski på Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0