Extra Ledigt :)

Upp motsträvigt imorse. Dusch, frukost & allt sånt dära morgongrejjs. En halvtimme innan jag skulle dra mej mot jobbet fick jag reda på att det sköts upp te imöra istället.
Så drog mig mot Kil lite tidigare. Mötte upp Ericsson & drog till Ina en sväng.
Sen var det hem till Emelie & Mats & lilla söta Thilda :) Stanna där ett par timmar.
Därefter drog vi vidare till Cissi & nästa lilla sötboll Crizze.

Så nu sitter jag här & är lagom bebissugen.. Saknar ju när Isak var en sån liten plutt. Det där fårlätet han gav ifrån sig när han var hysterisk på världen ;). Hur han låg & sprattlade på golvet som en säl; Och hur gott det kändes när han somnade in i famnen på en. Åhh!
Nu får man i perioder tvinga till sig kramar, hehe. Självklart e han fortfarande världens goaste unge! (Aningen mer envis, trotsig & motsrävig dock, haha) Men, men.. Nån gång i framtiden ska det allt komma en liten familjemedlem igen :D

Nu känner jag mig lite tröttis efter en heldag med mysigt folk. Ska nog plocka fram lite gott och avsluta dagen genom mys med Totte.
Så fort jag fyllt på musikbegäret från Spotify såklart :)

-Pusski på Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0