Göra idag..?

Godelidag!
Sitter & funderar på vad man ska slänga ihop te middag..? Brist på fantasi! Blir förmodligen makaroner och korv, så får man göra nåt mer avancerat ikväll.
Intressegris, men ajja..

Känner mig lite halvmosig ida. Ronja & Niklas kom förbi igår och stanna te mörakvisten. Och mitt barn lär sig aldrig inse att helgen är till för att sova ut på, så han väckte mig så vackert runt halv 8. Får se om det blir någon powernap under dagen, hehe.
Vette tusan vad vi ska hitta på idag. Boda-packet ville vi skulle dit, men får se vad sugen Totte är på att köra i den här trevliga kylan. Hade tänkt hinna träffa min jobbade Jeanetti under helgen också. Damn att dom inte bor gångavtånd bort istället :(

Jag får väl helt enkelt börja med maten, så får vi se hur dagen urartar sig sen.

-Puss på Världen! <3


Kommentarer
Postat av: syster

jadå den var helt okej :) men dom börjar bli tråkiga nuu :)

2010-01-09 @ 18:49:56
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0