Inte min dag

Vad gött det känns att denna dagen snart är slut.
Ända sen jag kom hem ifrån jobbet har jag vart på uberkasst humör verkligen!
Vet inte riktigt varför, men så är det! Morr hela eftermiddan.

Plutt va hemma ifrån dagis ida. Han hosta nästan lungorna ur sig inatt, så lika bra han fick vara hemma så det inte kryper sig på någon ruskig förkylning.
Och den stora hanen vart ju ändå ledig. Och det har han visat genom att sova hela dagen!! Martin kom hit igår och övernatta, så vete fan om dom va vakna jämt hela dygnet eller nåt. Irriterande sovande gris iaf!!

Nee.. Klaga känns inte riktigt som min grej..
Ska sticka ner te affären nu & bunkra upp med massa gotta, sen mosa ner mig i soffan & kolla på New Moon.
Och hoppas jag vaknar upp på betydligt bättre humör imöra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0