Jobbat hela dan

Shit va dom hade gjort om utseendet inne på innerbloggen då. Trodde jag hade hamnat lite fel först, hehe.

Har vart hemma från jobbet en timme nu, och inte gjort ett dyft faktiskt.
Käkat lite rester från igår & tjötat lite tele.

Blir förmodligen inget av Veckans grej med Åsa imorgon. Jag fick lite extrajobb imöra, så hon hann nog inte. Synd! Men då får vi väl ta det till veckan helt enkelt.
Så får jag väl försöka dra med mig Cassis & Alex på nån ny sak under helgen istället.
Och mer jobb för min del tackar jag ju inte nej till heller :D

Ska sätta mig & mysa lite med Isakis framför Bolibompa nu <3
Va ett tag sen vi hängde ;)

-Puss på Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0