Lördag 2/1-10

Hejja.
Gårdagen spenderades me Ericsson, Nogge & Rickard. Härj för barna, och jag lärde Ericsson spela "Svarta Maja" ;D hehe.
På kvällen blev det film me älski. Kollade på She`s the man, som jag fick i klapp av Maria. Helt okej. Sen slocknade jag framför Hot shots runt 2-tiden. Gutt!

Känner mig lite uttråkad jämt nu. Har plockat, dammsugit & käkat lite pizzarester från igår.
Blir nog att Ronja & Niklas kommer hit en sväng, innan dom börjar sända radion ikväll.
Isakalack har slocknat framför en film redan. Lilla pluttis va ju vaken till närmare 12 igår, och vakna vid 7 imorse. Slitsamt & vara uppesittare ;)

A ja.. Ska se om jag kan skynda på den dära flickan lite, innan jag dör av tråkighet!

-Pusski


Mina grappar på nyåret ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0