Lunch

Sol ute idag. Gillar massa mycket! Härligt att se att det börjar ljusna, och bli iaf liite varmare.

Igår va vi hos Maggie en sväng, & på kvällen blev det seg med pizza & tv ihop med Tottish & Ronja.

Vi sov himla oroligt alla 3 inatt tror jag. Totte låg och kollade på nån spökserie och låg inte still en sekund kändes det som. Isak började gapa mitt i natten & trodde det var morgon, och jag hann inte mer än blunda innan jag vaknade till igen av att det antingen var för vamt eller för kallt, eller bla, bla, bla.
Undrar om det var fullmåne eller nåt liknande. Då sägs det ju att man har problem med å sova.

Jaja, lunchen är slut, så nu ska jag pysa vidare till nästa jobbpass.
Därefter blire kanske skt, pulka, eller något dylikt.

-Puss på Världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0