Något nytt varje vecka :D

Jag har kommit på en rätt rolig sak.
Varje år säger jag ju att Detta året ska bli bättre än det förra; Jag ska hitta på mer roliga saker & uppleva mer och bla, bla, bla.. Men oftast slutar det med att jag aldrig kommer till skott med något jag tänkt..
Så nu har jag bestämt mig för att göra åtminstone en ny sak varje vecka.

Med tanke på att jag har Isak & inte kan vara 100% spontan, och min ekonomi inte står ut med allt för dyra grejer, så ska jag inte sätta ribban så himla högt. Det räcker med att jag ex. fikar på ett cafe jag aldrig vart på innan, besöker ett ställe jag aldrig varit på, lr typ testar en ny burgare på Donken. Så länge det är något nytt för mig, så är det Godkänt liksom.

Den här veckans nya grej kommer bli Yogan jag har anmält mig & Carro te imöra. Ett gratis prova-på-pass på en timma :) Något jag velat testa länge, men aldrig gjort.
En riktigt bra start på min idè!

Nu när jag har gjort detta skriftligt för mig själv, så kan jag återgå till dagens måsten.
Vilket är mos & kåldolmar, innan nästa jobbpass börjar.

-Puss på den Nya Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0