Niight för mig redan nu Ja

Kvällens planer:
1. Nattliga förberedelser såsom nattacigg, tandborstning & sista strålen ut.
2. Väcka Totte, få honom att finna något annat intressant, så han kliver upp ur sängen.
3. Breda ut mig i den tomma (?) sängen, och låta min kärringkropp knaka rätt sig.
4. Antingen se Family Guy eller Scrubs.
5. Somna 5 minuter efter jag börjat titta.

Sov så gottast :)
                                                                                                                        

Isak kom precis ut från rummet. Ställde sig & tittade på mig. Sen frågade han om han fick gå & kissa..?
Självklart får du pissa liksom.
Undra vad han hade gjort om jag sagt nej.
Jag får nog göra det nästa gång, bara för att jävlas ;)

Kommentarer
Postat av: Ronja

haha.. Ja, snälla gör det :D

2010-01-26 @ 22:49:25
URL: http://ronjapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0