Tacka vet jag helg

Har precis kommit ur en härlig dusch :). Och nödvändig sådan, hehe.

Efter jobbet idag drog jag till fabro Dr för å se vad min axel krångla med.
Det visade sig vara en svullen muskel som fixar smärtan. Jag använder högersidan & alla dess muskler betydligt mkt mer än vänstersidan, så det blir liksom "slitage" där. Får försöka tänka på att belasta rätt på ex. jobbet hädanefter. Kmr jag nog misslyckas med, men.. Kan i värsta fall bli inflammation i skiten annars; Så tur det är helg nu så jag kan lata mig lite ;D

Därefter hann jag med en snabbkik nere på stan, innan jag hämtade pluttis. Sen letade jag återigen fram en lägenhet under all skit vi äger & har. Gjorde lite kycklinggryta & ris lagom te Totte kom ifrån jobbet. Mumma!
Nu powernapar han för fulla muggar. Skulle nog behövt göra detsamma, för Nattugglorna Ronja & Niklas skulle kika förbi senare. Och den kiken brukar ju va till 5-6 på möran.
Men ehh, man gör ju inte annat än sover när man e dö, så ja kan lika gärna hålla mig tills dess, hehe.




Precis sån här har Isak varit idag!
Fast babblat har han väl iofs gjort en del. En hel massa delar!!
Trots, säger vissa.. Helt enkelt Isak´s personlighet, säger jag. Och det är ju den som gör att jag älskar honom ända in i själstumpen. Så då får man ju stå ut med energiknippet <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0