Väntar på att få Fika :)

Tcholooo..
Har precis tryckt i mig & Isaken lite frukost. Äggmacka och gotta.

Vaknade till runt halv8 imorse & var helt övertygad om att jag hade försovit mig. Jag försökte komma på vart jag skulle ha jobbpasset idag.. Tills jag kom på att det var lördag! Då kände jag mig mest frustrerad över att jag hade vaknat så tidigt..

Inväntar nu att Tottes pappa ska höra av sig. Han skulle dyka upp idag, och säga God Jul lite sådär i efterskott ;) Och han brukar alltid komma så himla tidigt på möran. Men idag verkar inte läget så. Och jag som avbokade nattuggletitten vid 12igår, bara för att vi skulle vara ozoombia idag. Hade jag ju inte behövt märker jag nu.
A ja..
Ska nog bort te Gruvis en sväng senare, och hejja på Carro, Jenny & Robin om det inte blir allt för sent.

Men nu ska ja ner te affären & panta. Lite tänker man ju på miljön. (Nej, fattiga satar tar till alla medel, men miljösnacket låter bättre ;D)

-Pusssor på Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0