Yooo..

Tjosing.
Det var meningen att jag skulle göra heldag ida, men min axel strejkar som helvete så jag fick slutat vid lunch. Vet inte va tusan det är med den. Ömmar å cepar sig. Skulle kunnat vara träningsvärk från yogan igår, men det känns liksom värre på nå sätt.. Och bara på högersidan. Får se om det gått över te imöra, annars får jag nog kolla upp det..



Ja, igår testade vi Yogan som sagt. Det var jag, Carro, 8 tanter & en gubbe som instruktör. Haha. Man kände sig lite missanpassad, men det funkade. Var ett rätt ok 90-minuterspass iaf, men det är nog inget jag vill fortsätta med.
Men veckans nya grej e ju iaf avklarad :D
Får se vad jag hittar på till nästa vecka..

Nu blir det en ryk, sen får vi luska ut vad det blir till lunch här hemma.

-Puss på Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0