Taggar

Här sitter jag med ett litet hål i huvet. En nagelsax hängande på en krok och en Veronika = Inte bra kombo!
Förutom den lilla incidenten, så har det vart en ok dag. Jobb fram till 12 bara, sen kom Tottes pappa hit och umgicks resten av dagen. Har inte blivit att vi träffat honom sen feb lr nåt, så det var trevligt.
Och imöra blir det kryssning med jobbet. Känner mig väl lite halvsugen, men det får vi hoppas övergår till helsugen imöra. På kryssningen alltså, inget annat.. Haha.
Ska kanske packa en liten väska, med lite dret man behöver med sig. Om ja hittar nån.

Skräll att det inte ska gå att ladda upp bilder här heller! Så är det ju varannan gång jag tänkt göra det.
Och Spotify bara muppar sig för mig, även fast jag installerat den nya precis jämt på nyssen!
Kanske lika bäst jag lämnar arean runt datorn, innan tangenterna flyger iväg också!

-Puss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0