Catching up

Vad skönt det känns när onsdagen är över. Då vet man att det alldeles snart är helg igen :)
Och fredagar brukar jag jobba till senast 1, så det känns riktigt soft.

Vilket underbart väder det har blivit dom senaste dagarna! När solen kommer fram och steker på njuter man ju för fulla muggar. Jag tycker nästan det räcker så här. Jag är inte mycket för den där hypergassande värmen som blir under högsommaren.
Nej, precis så här får det gärna fortsätta vara. Resten av snön kan väl försvinna, så det gröna orkar sig fram, men annars är jag nöjd.

Idag blev det Barntimmarna för Isak. Har varit uppehåll 2 veckor, så han var riktigt nöjd :)
Och sen kom Lotta & Tobias hit en stund och hälsade på. Trevligt!




Men nu ska jag in och tvätta fötterna innan jag studsar i säng.
Min fotsvett är inte att leka med just nu. Tro mig!

Kommentarer
Postat av: syster

va stor tobias har blivit :O shit asså<3

2010-03-12 @ 12:53:11
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0