Doktor Isak

Jag lekte doktor med Isak förut. Och helvete vad han får mig att garva den lilla ungen :D

Jag skulle vara patient & han doktor. Jag knackar på dörren & stiger in. Han hälsar på mig med fel hand och uppochner dessutom. (Måste även tillägga att hans namn var Ben. Och inte engelskt som Bään, utan verkligen Ben.)
Dr Isak: Jaha, och vart har du ont?
Jag: Ja doktorn, jag har så fruktansvärt ont i huvudet..
Dr Isak: Men nej mamma, där kan jag inte laga. Du måste ha ont nån annanstans.
Jag: Ok, men då har jag jätteont i armen då.
Han känner på min arm.
Dr Isak: Ja, jag känner vad ont det gör. Stackars dig.
Han plockar fram ett bräde med massa bokstäver.
Dr Isak: Nu ska du säga alfabetet.
Jag: Mhmm. Men min arm då?
Dr Isak: Ja, den va ond. Men säg alfabetet nu.
Jag rabblar upp det, men gör vissa fel, bara för att se om han e me.
Dr Isak: Okej, det här var ju ingen syn. Du måste nog få glasögon.
Han springer ut & hämtar min solbrillor.
Dr Isak: Ha på dig dom och kom tillbaka om 3 dagar. Så får jag se om armen mår bättre då.

Hahaha. Besök hos den doktorn gav mig inte annat än kramp i magen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0