Filmtajm


Har varit en lång dag ida. Och löning. Därav den långa dagen antar jag, hehe.
Mötte upp Jeanette efter jobbet och lunchade lite ihop. Maten på IKEA är toppen! Tog en tur till Biltema efter det, sen hem & hämtade mini ifrån dagis. Sen när Totte kom från jobbet, så for vi iväg till Bergvik och shoppade lite.
Lite käk på Max, sen slutligen Willys innan jag landade här hemma.
Nu ska jag gosa ner mig i sängen brevid min trötta samboraj & kika på en av filmerna jag köpte: Eternal Sunshine-of the spotless mind. En komedi med Jim Carrey jag aldrig hört talas om tidigare. Får se om den är bra eller inte. Om jag orkar hålla mig vaken vill säga ;)

Puss & Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0