Fredag! :D

Tog mig en paus i disken för å slänga in några rader här.
Idag har det varit jobb, och sen en sväng på stan. Vi har precis tryckt i oss lite käk, och nu håller jag som sagt på att diskar. Roligt värre!
Ikväll blir det utgång med Ericsson & Cissi. Vi får hoppas det blir skoj :)
Känns som jag skulle velat slumra nån timme, så jag orkar med natten. Men känns inte som jag kommer hinna med det.
När Totte är klar i duschen ska vi till Bergvik. Sen kanske förbi Susanne och kolla en byrå hon lagt undan åt oss.
Därefter kanske vi hämtar upp Ericsson i skt. Sen hit igen & plocka undan lite, och ladda med lite tacomys ikväll.
Men får se vad som hinns med.

Nu grinar det överkativa barnet!

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0