Hej hopp

i Svingelskogen.
Igår slocknade jag som en stock runt 12-tiden.
Sen kom Isak upp på lite nattprat runt 4, men annars fick vi sovit till halv 8 idag. Skönt!

Solen närvarar idag me, det tackar vi för. Totte har stuckit till jobbet och jag & mini har fått i oss lite frukost.
Snart ska vi bege oss mot Friskis&Svettis, så ska han få testa på lite barngympa. Eller ja, Familjegympa heter det. Men jag kommer nog mest sitta och kolla på, har en sån där ond huvudvärk igen.
Har det ganska ofta. Jag funderar på om det har något med mina öron att göra. Känns som jag har lock i dom typ hela tiden, och med jämna mellanrum knastrar det i dom (typ som man har knäckebrödssmulor i dom).
Eller så beror det på mina störda visdomständer som ömmar nästan jämt.
Ja men gud, vad massa fel det var på mig helt plötsligt då, hehe.

Ska sluta gnälla & plocka fram lite gympakläder istället.

-Puss på lördan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0