Hello Sunshine

Ja, solen fortsätter att lysa som bara den. Gud vad underbart!
Blir ju nästan ren sommar på dagarna. Kvällarna är dock kallare. Det konstaterade jag & Ronja under våran kvällspromenad igår.

Sitter här & äter frukost nu, medan Totte & Martin snarkar ikapp. Dom är så högljudda när dom kommer ihop, att det slutade med att jag delade säng med Isak inatt. Kan inte fatta att en så liten människa kan ta så mycket plats, haha.
Har en rätt slapp dag på jobbet ida. 2 timmars lunch också. Funderar på om jag ska få tummen ur och börja rensa förrådet sen. Hade tänkt göra det under helgen, men det blev liksom inte av. Som vanligt när jag tänkt göra något. Kommer nog hitta en hel del smått & gott där nere skulle jag tro. I princip alla grejer vi hade i lägenheten på Krp ligger packat där nere.
Så ja, det får jag roa mig med efter jobbet sen :)

-Puss på Världen

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej,

käkar frukost :p

vad ska du göra idag då ? x)

2010-03-16 @ 10:21:05
URL: http://mkerhun.blogg.se/
Postat av: Helene

aa okej :) vad jobbar du med då? ^^

nja.. skola, hade simning på idrotten, URK! hatar det.

ananrs så blir det väl att plugga nu :/

kram!

2010-03-16 @ 17:02:11
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Sv; min söndagskväll var great :D jaa hon var grym ! Haha :D

kram !

2010-03-16 @ 18:03:41
URL: http://cassandrababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0