Hungrig

Tjoloo.
Har precis kommit hem från Claratappen. Var där på lite intervju för att se om jag fick lämna blod.
Supertrevligt bemött blev jag & allt gick jättebra.
Men inte blev jag tömd på något blod inte..
Ne, jag låg 2 kilo under minimumvikt för att få göra det. Fanskap!
Får hoppas jag kan lägga på mig det, så återkommer jag dit.

Idag har det varit jobb te halv 2, sen hämta upp mitt galna barn på dagis. Därefter pyste vi hem och hämtade upp pulkan, sen blev det ut i backen med Linus m. familj i närmare 2 timmar.
Sen hem & inväntade Totte från jobbet, och så mötte jag upp Carro på stan en fort innan blodintervjun da.

Har inte hunnit äta än, så det känns som det är prio 1 jämt nu. Vill ju inte hamna i feberkoma igen liksom.
Och jag känner mig inte riktigt på topp idag heller :(
Ska bara ringa Eccon & diskutera fredagen lite först.

-Pusski på Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0