Huvudvärk, blää

Sista jobbpasset för veckan är slutfört. Så nu tar vi helgen! Har mumsat i mig lite kassler, ris & b-sås nyss.
När jag kom hem från jobbet, så drog Totte iväg till sitt. Han jobbar stängning både idag & imorgon. Så vi får vänta med att umgås till söndag, hehe. För imorgon blir det först gympa med Isak, sen ska jag möta upp Ericsson och sen vidare till Carro & gratta henne på dagen. Har inte köpt något än bara. Så jag får luska lite på vad tusan jag ska ge henne.
Hann med stan en fortis idag iaf, och hittade några linnen till mig. Som vanligt enfärgat förstås ;)

                        
                                                        Från BikBok4st för 199:-

Billigt är bäst!
Nu ska jag hämta hem min lilla pluttis från dagis. Ska se om han bara vill softa lite med mig, innan vi hittar på något bus.

-Puss på Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0