Läsa

Innan jag gör klart mina måsten, så jag kan ta helgen, börjar jag med en paus.
Tänkte varva lite tvätt med att sitta på balkongen & njuta av solen, samtidigt som jag ska börja läsa boken jag köpte häromdagen.



Emma Hamilton har allt man kan önska sig. En kul och sexig man: James. Världens bästa väninnor: Lucy & Jess. Föräldrar som har hört det mesta och kan hantera det. Och sminkösjobbet hon alltid drömt om.
Men en dag inser Emma att hon desperat vill bli mamma. Hon har tidigare lagt mycket energi på att INTE bli med barn. Nu ägnar hon plötsligt lika stor kraft år att försöka bli gravid. Trots sex vid rätt tidpunkter, den rekommenderade kosten, märkliga yogaställningar och huvudvärk p.g.a att hon stått på huvudet efter sex för att hjälpa de förvirrade spermierna att simma åt rätt håll, blir hon inte gravid. Men Emma ger sig inte...


Rescencenterna (eller hur det heter) jämförde Emma i boken med en blandning mellan Carrie Bradshaw & Bridget Jones.
Då kan det väl inte bli annat än roligt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0