Massa sömn

Efter den här dagen kan jag ju konstatera att jag inte lider av sömnbrist.
Känns som jag har sovit för ett helt år. Shit vilken slöhög man blir när kroppstempen stiger ett par grader.
Löjligt egentligen. Ontet i halsen kommer och går, så jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det.
Nyponsoppa is good shit iaf!

Och det finns faktiskt en liten ljusprick i denna annars så värdelösa dag.
Jo, visst är väl Isak en ljusprick alla dagar. Speciellt idag när han har trallat på sin egenkomponerade sång: Rumpeaffär rumpeaffär, kom ska du köpa rumpooor! Haha, gölli min lilla tokskalle :)

Men det var faktiskt inte honom jag syftade på jämt nu.
Nej, det var att säsongspremiären av Desperata är ikväll. Yeäyy!



Som jag har längtat! Blir lite nyponsoppa framför det snart, sen tar jag nog natten igen.

-Pussor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0