Morrn Morrn

Isak verkade lite piggare framåt eftermiddan igår, och sista gången jag kollade febern så var det inget. Så vi testar att lämna honom på dagis idag, och får hoppas han inte blir hemringd.
Jag har nu käkat lite frukost, fixat ett ansikte & är väl beredd att dra ner mot stan, till bussen som tar mig till dagens jobbpass. Ser ut som det kommer vara lite ljusare ute idag, och inte lika "höstigt" som igår.
Imorgon skulle det tydligen bli riktig vår och den varmaste dagen hittills i år. Får väl se om det kommer stämma.

Men nu måste jag packa väskan lite innan jag pyser.

Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: sara

svar: tack!



ja, det stämmer. det är en äkta american wolfdog. 25 % varg och 75 % hund. :)



kram

2010-03-24 @ 19:25:59
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0