My name is Earl


Go kvälla.
Flyttstäd stod på arb.schemat idag. Därför känner man sig nu lite öm i kroppen. Men skönt att få lite variation på jobbet iaf, börjar tröttna som aset på att varje vecka är den andra lik. Lunchade & hängde med Ericsson därefter. Jeanette & Ellekari kom förbi en sväng också. Sen har jag varit iväg och solat & handlat lite. 
Och nu saknar jag min lilla pluttis. Fick pratat med honom en sväng förut; Vad "vuxen" han låter i tele. Saknade mig gjorde han iaf, skönt att höra :) Men trivs med att få träffa vovvarna, hela släktet & sin häst Wicki, gör han allt. Bara 4 dagar kvar tills han kommer hem nu. Så jag ska nog stå ut! 



-Puss på Världen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0