Påsk på G

Har precis mumsat i mig en Calzone Grande. Mumma.
Totte fick sitta brevid & tråna, då han för tillfället går på sopp- och shakediet. Dom har startat en tävling på hans jobb om vem som kan gå ner mest i vikt på 2 månader. Och han är fast besluten att vinna den potten.
Så jag får väl säga; Dutti ponke! Än så länge vill säga ;)
Och apropå pott, så vann jag inte ett skit på min Lången. Blev typ X i alla matcher så det sket sig totalt, haha.

Idag har jag och Isak varit ute och plockat påskris och börjat dekorera inför högtiden. Kanske i tidigaste laget, men strunt samma. Man börjar ju julpynta 4 veckor innan det är jul så..




Intressant bild på ris i påse ;D







Hade velat haft en svart vas med svarta, vita & gråa fjädrar i att ställa i storarummet också. Ska jag nog pyssla ihop framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0