Sjuk

Igår var jag dyngtrött hela dagen. Efter jag kom hem från jobbet la jag mig och sov i 2 timmar, och när jag vaknade visade det sig bero på feber. Blä!
Känner mig inte mycket piggare idag heller.

Jag har nästan aldrig sjukskrivit mig från jobbet, just för att det känns som det blir så mycket krångel om man behöver vara borta en dag.
Så jag förberedde dom redan igår, så dom skulle hinna få in någon på mina pass. Det var ju lugnt och så.
Men när jag prata med dom idag var det inte alls förberett, och det slutade med att jag fick ta min förmiddagskund på måndag istället. På min lediga dag, där jag redan hade planerat in andra saker. Störande!

Nu vet jag ju alldeles säkert att jag ALLTID ska tvinga mig iväg. Att det är ett jobb man inte får vara sjuk på.
Så imorgon skiter jag i om jag har 40 grader, det är jobb som står på schemat. Och idag får jag helt enkelt vila så mycket jag bara kan..

-Puss på Sjuka Världen 


Kommentarer
Postat av: syster

krya på dej min flikka<3

2010-03-02 @ 20:12:11
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0