SVT Play

Idag har det varit en mycket lång dag, med en del oväntade moment. Men så är det ibland. Veckan i övrigt har iaf gått ganska fort känns det som. Redan torsdag imorgon! Det innebär jobb 8-16, sen är det ju några dagars ledighet. Tack Jesus för att du dog & uppstod sådär lyckat ;P. Fan vad skönt det ska bli. Och på fredag ska vi hämta hem min underbara lilla varelse :) Fredan blir en planerad mysdag med andra ord. Bara krama och pussa isönder honom!! 

Innan jag lägger mig och dör i sängen ett slag, så måste jag kolla på Andra Avenyn. Hann ju inte se det förut. Vi får hoppas våran sega turbodator låter mig göra det bara..

-Älskar mina vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0