Tired

Son of klöver. Ett riktigt brädkliv.

Ja, det var det sista Totte sa innan jag vaknade imorse.
En konstig dröm jag inte minns ett skit av. Förutom just den meningen då.

Väcktes iaf av att en liten kropp kröp ner under täcket. Han petade lite på mig & sa att det var morgon nu.
Tittade på kl. som visade sig vara 6. Vi har inte samma uppfattning av vad morgon är direkt.
Ronja & Niklas va här igår och spelade kort & stre till närmare 3 inatt.
Men Isak ville inte inse att morgonen kunde vänta ett par timmar till.
Så det var väl bara att gå upp då!

Totte köpte hem den där Chi San häromdagen, så jag får kanske testa att ta en hutt av den & se om det sker något mirakulöst.

Eller så kanske man skulle testa det där med 8-timmars sömn nån gång me ;) Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0