Tisdag 23/3

Helvete, jag knackade antagligen inte tillräckligt hårt på trät igår.
Buttade till Isak innan 7 imorse, ingen reaktion.
Försökte strax efter 7, ingen reaktion.
Vid halv 8 var jag nästan irriterad på honom & sa att nu måste han upp och börja göra sig iordning. Han tittar på mig med glansiga ögon och säger: att han vill baara sova. Tar fram termometern, och jomenvisst, feber. Totte började jobba vid 6 imorse, så jag hade ju inte så mycket annat val än att ringa jobbet. Fan! Jag som skulle haft en ny kund+flyttstäd idag. Hoppas verkligen han kryar på sig under dagen iaf. Bara han får vila & dricka mycket vatten, så brukar det faktiskt gå över ganska fort på honom.
Och apropå vatten; Vårat ska tydligen vara drickbart nu, utan att behövas kokas innan. Men jag känner ändå att vi väntar en extradag innan vi tar det direkt ur kran. Bara för att vara på den säkra sidan liksom.

Mjoo. Dagen får väl helt enkelt gå ut på att kurera killen. 
Promenad ikväll Ronja!!? Kommer nog vara lite rastlös då ;) 

-Pussorr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0