101010

Nu har jag packat 5 bananlådor fulla med böcker, fotoalbum & diverse. Vi var precis iväg till Rusta och införskaffade lite vanliga flyttlådor med, så det får plats nåt! Så ja, jag kommer nog ägna även denna dag åt att försöka styra upp lite här hemma. Min gubba ska snart styra kosan mot golfbanan. Han har nog blivit beroende skulle jag tro. Bra att bli det på den här årstiden, hehe. För det känns ju att det snart är vinter. Och jul. Dem har ju redan börjat sälja julgrejer lite varstans. Vi fick med oss julkort & julpapper hem idag. Lika bra att börja i tid liksom ;)

           
                                               En liten julbild från förra året. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0