17/10-10

Gomorron gomorron!
Eller ja, morgon var det väl för nästan 3 timmar sen, men ändå. Det är så skönt att alltid vakna upp utvilad på helgerna. Eller inte, hehe. Min gubba ligger fortfarande och sover dock. Förstår inte hur han kan göra det med världens gapigaste barn i örat. Måste vara en övernaturlig kraft han besitter.
Idag ska vi börja köra bort lite grejor till lägenheten. Äntligen! För nu bor vi mer eller mindre i flyttlådor. Dom står precis överallt. Jag är riktigt sugen på att börja plocka och dola där borta. Vill tapetsera om i ett par rum med, men får se om vi gör det snart eller väntar ett tag.

Om en snart kommer det upp ett inlägg om vad jag hade för mig igårkväll :)

-Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0