Compakt Living

Hej. Jag heter Veronika och jag kan trycka in en hel lägenhet i ett kök.
Ja, det är precis vad jag fick göra direkt efter jobbet. Akelius hade ju sagt att målarna förmodligen inte skulle hinna börja förrän om en månad, så vi fyllde ju lägenheten för att göra den beboelig. Vid 1 idag ringer målarna och säger att dom ska börja greja NU. Dock var ju vårt beboeliga hem lite väl överfullt för deras del, så jag fick välja mellan att flytta alla saker eller inte få något gjort. Så jag gjorde mig hulkig helt enkelt.
Undra jag om hulken nån gång har ryggvärk..?

Jag ska väl få i mig en nattmacka nu, innan jag kryper ner i sängen. Har vart på sista delen av kursen nu på kvälla och är lite slut i huvudet.

Puss på allahopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0