Färg

Tapet- och färgkris råder här nu. Vi ska välja tapet till Isaks och vårat sovrum, och färg i vardagsrummet & hallen. Jisses! Det finns ju minst tusenmiljoner förslag som är snygga. Och vi har ju inte hunnit (haft råd) att köpa nya möbler än, så man vet ju inte riktigt vad som kommer matcha heller. Shit vad svårt. Vi får hämta en bok med tapetförslag från Akelius imorgon iaf, så jag hoppas det underlättar lite. Har legat vaken många nätter och försökt skapa mig en bild i huvet på hur jag vill att allt ska se ut, men det är ju inte det lättaste. Jag skulle behöva minst 20 rum för att få plats med alla stilar jag vill ha, haha.

Den här bänken hittade jag på Jysk, och den skulle sitta fint i hallen. Fanns med fler lådfack också. Men vilken färg ska jag ha på väggen till den da? Ne, jag får se om min gubba vill hjälpa mig med idéer när han kommer hem ikväll.

Simon och Tomas! I need er!!


Kommentarer
Postat av: Maj

KUL !=) med tapeterna alltså. Hitta något mysigt! =)



Ja, har lagt upp nu vad jag har köpt, inget märktvärdigt egentligen! =) hehe! Ha det bra!

2010-10-19 @ 22:48:23
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Neha

oh, snygg:D

2010-10-20 @ 22:24:15
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0