Flytta, flytta, flytta

Tjipp hej.
Jag är makabert öm i musklerna jag inte har i kroppen. Efter jobb & utvecklingssamtal, lämnade vi av pluttis hos Maggie igår, sen blev det flytta grejor. Ericsson och Nogge kom hit med lastbil, så vi flyttade över hela förrådet till det där borta. En del möbler och massa lådor som skulle upp hann vi med också. Så efter 6 timmars bärande, slocknade jag i soffan redan vid 10 igårkväll. Och där sov jag hela natten. Vi måste verkligen köpa en soffa som är bekväm att däcka i! Haha.
Men nu har jag faktiskt inte tid att sitta här alls. Måste fortsätta packa pappas kappsäck.
Vårt mål är att hinna flytta över ALLT innan helgen är slut. Får märkas om vi är realistiska eller bara väldigt optimistiska ;)

-PUSSS

Kommentarer
Postat av: Maj

Vart ska du flytta!!! =)

Jaha, okej jag har fyra färger då!

2010-10-24 @ 08:44:00
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0