God natt

Nu har nog jag och hanen kommit överens om vad vi ska kladda på för färg på väggarna. Hämtade ut färg- och tapetböckerna idag, och ska jag vara ärlig så fanns det inte mycket fint att välja på. Så vi fick helt enkelt ta det som var minst fult, så får vi se hur det blir, hehe. I värsta fall får vi väl köpa eget och göra om det sen ;)

Den här dagen har inneburit lite jobb, en hel del fläng, lite fix i andra lgh & personalmöte. Nu har jag fetingont i magen. Vet inte om det beror på pizzan eller katarren. Men återkommande är det iaf.

Och hallå, vad är det jag hör & läser om på FB. Snö!! Redan?!! Nej, jag vill inte. Är verkligen inte redo för vinter. Låt det vara höst en månad till iaf.


Kommentarer
Postat av: Neha

Hehe okej:D

2010-10-21 @ 22:50:42
Postat av: Maj

Jag är inte heller redo för snö! Jasså, jag har nu fyra olika färger. vilka har du? :P

2010-10-22 @ 21:49:02
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0