Hej Planering

Jag är så mongotrött på våra jävla timjobb. Man kan ju inte planera ett skit när man har det så. Eller jo, planera går ju, men att det blir som man planerat är en annan femma.
Jag överraskade Totte med 2 biljetter till Magnus Betnèrs show Livets ord häromdagen.
Nästa lörda.
Bara vi.
En middag innan, sen dö av garv resten av kvällen.

Jahapp, självklart måste han jobba stängning den lördagen. Igen! Och att lyckas hitta någon att byta bort den tiden med kan man väl fetglömma. Han tyckte jag skulle försöka hitta någon annan att gå me, ha lite skoj ändå.
Men jag tappar liksom lusten. Ville ju gå med honom, för hur ofta hittar vi på nåt ihop. Never..
Ähh, får väl försöka göra mig av med dom, och sen skita i att planera nåt framöver.

Nu ska jag vara bitter en stund.
Sen ska jag påminna mig om att det trots allt är helg nu, stoppa in en potatisgratäng i ugnen, pussa på min livsglädje en sväng, och sen svulla i soffan!

                                               -Opuss på dretjobbet han har

Kommentarer
Postat av: Ronja

:( boooring!

2010-10-01 @ 19:16:03
URL: http://ronjapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0