Modern kökssoffa?

Oj vad det blåser ute idag. Är ju helt sjukt! Det gäller att hålla barnet hårt i handen, annars flyger han väl iväg med alla löven som yr omkring. Och trött är jag också. Var snortrött när jag gick upp vid halv 6, och har väl gäspat mig igenom princip hela dagen. Ska väl dola mig igenom kvällen. Vi fick ju hjälp av Niklas & Ronja igår att flytta över alla lådor jag packat te andra lägenheten, så nu får jag väl fylla på med nya igen.
Har försökt hitta en kökssoffa jag vill ha med, men hittar bara såna där riktigt gamla, slitna träsoffor. 

Liknande sådär ska den vara. Fast jag vill inte ha den mjuk. En hård, så slänger man på lite dynor och grejor, så blir det mys. Nästan som en utemöbel liksom. Vart tusan ska jag hitta det??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0