Tha forest

Mums, sitter här och smaskar lite päronnougat som jag köpte av Ericsson förut. För dagen har spenderats i Boda hos älskaste.


Hennes kuckelikuer blir bara större & större.


Tog med oss Kiro & traskade ut i skogen.


Där vi letade efter...


.. svamp. Vilket vi hittade massa av :)


Min Bästa & Jagen <3


Efter 1 & 1/2 timme hittade Kiro något slemmigt som han började smaska på.
2 meter efter hittade vi detta kadaver, förmodligen attackerat
av lodjur eller varg, så vi beslutade oss för hemfärd då. Kändes säkrast så!

Så vi körde på Skogsmullelivet idag med andra ord. Har hunnit haft besök av Terese & Per en sväng, och käkat potatis & fiskbullar sen vi kom hem vi 8. Nu känner jag mig ganska redo för sängen. Det är ju trots allt redan måndag imorgon igen. Jädra återkommande dag!

-Puss & godnatt på alla söta!



Kommentarer
Postat av: simone

uhh vad läbbigt att han slickade p ådet :P

2010-10-04 @ 14:11:44
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0