The Sims

Jag tycker att xbox 360 som vi skaffade var ett jädrit tråkit inköp. För det finns knappt några roliga spel att köpa till. Medstadels sport, pang pang eller mördazombiedret känns det som. Men tidigare idag lyckades jag hitta ett roligt spel till mig också :D

                                 

Haha, jag får sätta mig och nörda lite ikväll. Får ta och skaffa en till dosa också, för man kunde köra 2-player på det. Nice!
Nu inväntar jag folket, så vi kan fixa till lite söndagsmys. Totte & Pelle är fortfarande på banan, och Åsa kommer väl strax förbi. Då blir det maat. Funderar på hemmagjord pizza. Va ett tag sen nu.

-Puss


Kommentarer
Postat av: syster

åååååååååh va kul :D <3

2010-10-10 @ 20:39:27
URL: http://cassiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0