Vad tusan ska jag bli när jag blir stor??!

Jaha. Där slängde jag 250 spänn käpprätt. Bara för att jag, som annars är bra på planering & att ha koll på vad som ska göras, nu för tiden verkat skymta en släng av demens, glömska, blivit senil eller vad man nu vill kalla det.
Mina tankar är på så många andra ställen nu för tiden, så min planeringsförmåga vagas liksom ner. Den största tanken är: Vad vill jag? Jag har min älskade sambo & min livsglädje på 5 år, så på den fronten är det klart. Men vad tusan ska jag bli när jag blir stor!? För när jag om ett drygt halvår uppnår en ålder av 25 (Gaah! Redan?!), så känns det som jag borde veta det. Eller iaf ha ett hum om inom vilket område jag vill försöka bygga upp en karriär.
Men det är liksom tomt. Black. Ingen aning. Nada. Niet. A ni förstår.

Hur ska man komma på det? Hur har alla andra kommit på vad just dom vill?
Jag har ju inget brinnande intresse för något.
Det finns inget som någon annan gör, som jag också önskar att jag gjorde.
Det finns mycket jag vet att jag inte vill, och det finns en del jag kan tänka mig att pyssla med. Men någon större dröm och en vilja att kämpa hårt för att nå ett resultat existerar inte.

Vad passar jag som? Vad skulle jag kunna lyckas med?
- Är du en sierska, så varsågod att svara!



Kommentarer
Postat av: hanna

svara på dagens fråga tack :)

2010-10-04 @ 20:42:02
URL: http://hhannabriink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0