Vill soova

Känner mig ungefär lika pigg som ett utsketet päron idag. Trots att jag somnade i soffan 7 igår, runt 9 förflyttade jag mig över till sängen och sov lika gott där. Usch, vad feber gör kroppen förstörd. Jag hoppas jag kryar på mig under dagen idag, så jag orkar bort till kontoret efter jobbet.

Totte ska få hämta nycklarna till nya lägenheten idag me! :) Va gött, kan vi kanske börja lasta in saker där redan under helgen. Där försvann en del stress iaf. Snart ska jag lassa på mig massa kläder, för att bege mig ut i kylan, på cykeltur till la jobb.

Ha en skön dag!



Kommentarer
Postat av: Neha

Oj, vad länge du sov. Men det måste varigt skönt:D



Tack=)

2010-10-14 @ 09:28:10
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0