11/9-10

Efter lite pizza & powernap i soffan brevid min Mysak, vaknade jag nu upp & sitter här och lyssnar lite på youtube. Ja, min Spotify försvann när dom ominstallera datorn.. Fuck! Vill att en vänlig själ skickar en invite till mig, genast!
Är sådär snuskigt sugen på att dra ut ikväll, men det sabbar väl hanen genom att han ska ut.
Att ha en familj en bit närmre skulle inte sitta fel. Dom skulle nog gladeligen ha lilla sötbollen sovande där en natt eller två nån gång emellanåt.. Så får bli nån film med honom snart, innan nattning istället...


Vi skulle skakat rumpa till den här ikväll, Ronja!





Kommentarer
Postat av: Ronja

Sant söta du. Blir en annan dag! ;)

2010-09-12 @ 03:31:56
URL: http://ronjapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0