Back to work

Jisses vad trött jag är idag! Det var en kamp att lyckas ta sig upp ur sängen imorse. Och nu kommer jag ha svårt att gå tillbaka till jobbet, efter denna sköna lunch.
När jag cyklade in på gården nyss sken solen, och det luktade sommar av det nyklippta gräset. Det fick mig faktiskt att längta lite till vintern. Den är ju bra mysig ändå, med den bitande kylan, den knastrande snön & alla ljus i husen runtomkring som lyser upp i mörkret. Okej, man brukar väl tröttna på det inom ett par veckor, men just idag längtar jag iaf :)

         
                 Och när det är snö kan man ju roa sig med :D Gud va jag körde förra året!

Kommentarer
Postat av: beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad roligt :D!

2010-09-16 @ 17:38:06
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0