Degu

Jag tror min lilla Mysak kommer bli en insatt grabb gällande politik. När vi var i vallokalen förut för att lägga våran röst, så började han stortjuta.
Varför, undrade jag..?
Han: Men alla får ju rösta utom jag. *gråt gråt*. Jag vill också välja, även fast jag är liten..
Haha, jag sa till honom att ta några lappar som han fick kryssa i. Han valde bl.a nån pensionärsgrej & sjukskrivnas rättigheter, eller nåt. Sötboll!

Vi har yrat runt i massa djuraffärer idag, i lite förebyggande syfte sådär. Och oj, vad sugen jag blev på att skaffa en lite Degu istället då.
                          
Aningen mer likt en liten råtta med hårig svans. Som en minichilla fast med mindre öron. Men tror den även var lite ettrigare & inte lika barnvänlig, så kör nog på den andra istället.
Vill ha nu! Får pengar nästa fredag,så får väl hålla mig tills dess.

Nu ska jag försöka piggna till en skvätt, för om en snart blir vi me Ronja & Niklas till Skåre.

-Pusss

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-19 @ 23:37:35
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0