fotofunia.se




Har precis slängt på Dia Psalma och tagit disken. Blev jobb till 4 idag, så den tråkiga tisdan har faktiskt gått ganska fort ändå. Tänk, snart är det ju helg igen! Ska strax ta och slänga ihop lite Chili con carne & ris att fylla tarmen med. Mumma.
Ikväll blir jag med Emma till Friskis och kör ett gympapass. Jag har ju legat på latsidan med träningen på senaste. Får försöka skaffa mig lite mer rutin på det, för det är ju riktigt skönt att träna. Man känner sig så duktig efteråt. Och min livsstil lär förmodligen aldrig hamna i nåt reportage för nån hälsotidning direkt, så en nyttig sak kan jag ju göra :)

-Pusski


Kommentarer
Postat av: Willie

sv. aaah har du inte hört talas om honom?! Nya sångaren i Crashdiet! LOVE HIM!!! Haha. Allt bra med dig idag? <3

2010-09-14 @ 19:22:08
URL: http://misspandora.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och kolla om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-14 @ 21:36:03
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0