Lördag!

Inte allt för ovanligt, så somnade jag på soffan igår. Jag vaknade till runt 5-tiden, för Totte har ju inte lärt sig att dra ner persiennerna! Sen kunde jag knappt somna om, för inledningen på Avatar-filmen gick om, och om, och om.. Orkade verkligen inte gå upp och stänga av. När mini kom ut vid halv 7 & började babbla, kändes det rätt meningslöst att ens försöka somna om.
Har segat mig igenom morgonen med lite frukost, tagit disken & tjötat lite telen.

Jag och Åsa glömde dansa soldansen tills idag. För än en gång har vi planerat en golftur, och självklart regnar det. Kanske får be att låna ett par gummistövlar av en vänlig själ, för det har jag ju inga.

             
Och med tanke på hur dom ser ut nu för tiden är väl inte det så jädra konstigt. Jisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0