Skräckfyllt äventyr!

Och nu har jag precis avverkat kvällsmaten. Gulaschsoppa & vitlöksbröd. Varför känns det som alla mina inlägg inleds med vafan jag ätit..!?

Idag har det varit en händelsefylld dag. Jag trodde jag skulle spendera mina sista år på balkongen. (Eller iaf 3 timmar, tills Totte kommit hem från jobbet)
Isak & Saga var lite busiga och låste spärren till dörren där. När jag märkt detta bad jag dom vänligt, men bestämt, att låsa upp. Först bara skrattade dom & sa att dom inte kunde. När dom väl märkte att dom faktiskt inte kunde, såg man paniken växa i deras ögon.
Jag förklarade & försökte sansat visa hur dom skulle göra.
Paniken hos dom blev större!
Gråten var nära!
Jag höll på å dö av asgarv genom att titta på 2 febrilt fifflande panikslagna 5-åringar, som skulle rädda mamman från hennes öde att tillbringa livet på den fasliga balkongen.
20 min senare kirrade Saga biffen och jag var räddad. Phjuuu!
Såna upplevelser får inte alla vara med om ;)  Ne, men byt liv med familjen Johansson en dag, så kommer dom som på löpande band.  

Oj, oj.. Dags för mig att skaffa ett liv kanske..
Fast ikväll nöjer jag mig med att duscha av världens smutsigaste barn, innan jag låter han dimpa ner i John Blunds ljuva dimma. Och sedan dimpa ner mig själv i soffan framför Idol.





Kommentarer
Postat av: Nathalie

har en kvällens blogg tävling nu, anmäl dig om du är intresserad:D

2010-09-15 @ 20:38:59
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-15 @ 21:24:57
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: SOFIA

Finalisterna är utsedda, kika in om det blev du!

OM inte- Kommer det en ny chans på Måndag. Tack för att du deltog.:) KRAM

2010-09-15 @ 22:12:15
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tycker allt det låter som att de händer en hel del runt dej med =) Men jag är glad att jag undkom skräckupplevelsen på balkongen ;) /kram Hanna

2010-09-15 @ 22:24:21
URL: http://bondflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0